Mesafeli Servis Hizmet Şartları

Telefonunumu iDoctor’a nasıl gönderirim?

Bu sayfa, telefonuzun tamir, bakım ve onarımı için iDoctor şubelerinden birine kargo yöntemi ile gönderilmek istemeniz durumunda dikkat edilmesi gerekenler.

01

Konum tespiti, “iPhone’umu Bul” özelliğini kapatınız.

02

Cihazınızdaki problemi kısaca belirtin ve cihaz elimize geçtiğinde size ulaşabileceğimiz telefon numaranızı eklemeyi unutmayınız.

03

İsim, soyisim ve eposta adresinizi belirtiniz.

04

SIM kartınızı çıkarınız.

05

Telefonunuzdaki verileri yedekleyiniz ve sıfırlayınız.

06

Cihazınız yurtdışından geldiyse TC kimlik numaranızı iletişim bilgilerinize eklemeyi unutmayınız.

07

Cihazınızı orjinal kutusunda göndermeniz mümkün değilse havalı naylon ile muhafaza edip, herhangi bir ezilme dayanıklı olması için köpükle destekleyiniz.

08

ARAS Kargo aracılığı ile Cumhuriyet Mahallesi, Fsm Bulvarı. Mersa Sitesi D Blok No:49 Nilüfer/BURSA adresine gönderiniz.

09

Telefonunuzu kargoya verdikten sonra 0532 516 01 66 no’lu telefondan ya da 0532 337 26 16 no’lu WhatsApp hattımızdan bilgilendiriniz.

Mesafeli Hizmet Şartları

Servisimize kargo ile gönderilen cihazların teslim, onarım, donanım değişikliği ve geri gönderim koşulları.

Cihaz servisimize ulaştıktan sonra paket açılışı videoya kayıt yapılarak cihazın paket içerisinden çıkışı belgelenmiş olur. Nakliye esnasında oluşabilecek durumların önüne geçmek için paketlemenin özenle yapılması gerekmektedir. Mümkünse orijinal kutusu ile gönderilmeli imkan yok ise özel balonlu poşetlere kat ve kat sararak kargo esnasında ekranın ve cihazın zarar görmesi engellenmelidir. Ayrıca yağmur, kar vb. olumsuz hava koşuluna uygun olarak paketin sıvı almasını engellemek gerekmektedir. Nakliye gönderim esnasında oluşacak zarar tamamen gönderen kişinin sorumluluğunda olup sorumluluk kabul edilmemektedir.

Servis yetkilimiz tarafından teslim alınan cihaz sorunsuz olarak elimize ulaştıysa hemen müşteriye bilgi vererek; yaşanacak süreç ve arıza durumu ile ilgili onay almak için telefon veya mail yolu ile iletişime geçerek servis süreci başlatılacaktır. Sonrasında cihazın işlemleri başlatılır ve batarya, ekran değişimi vb. montaj işlemleri aynı gün yaklaşık 1 saat içerisinde tamamlanarak aynı gün kargo ile gönderimi sağlanacaktır.Anakart arıza durumlarında ise yapılacak işlemin zorluk derecesine göre süre için onay alınarak işlemlerine başlanacaktır.

iPad ve Mac cihazlarda servis süresi yapılacak işleme, parça stok durumuna göre farklılıklar gösterebilir. Durum bilgisi cihaz elimize ulaşır ulaşmaz müşteri ile paylaşılarak onay almadan hiçbir işleme başlanmayacaktır. Onarımı tamamlanan cihazlar için ödeme bilgisi elimize ulaştığı anda kargosu hazırlanarak aynı gün gönderimi sağlanır.

Arıza tespitlerimiz ücretsiz olup yapılabilecek durumda olan cihazlar için onay alınamazsa kargo ödemesi gönderici tarafından karşılanacaktır. Yapılabilen cihazlar için kargo ödemesi tarafımızdan karşılanmaktadır. İade ve garanti kapsamında tekrar gönderimi sağlanan cihazlar için garanti kapsamında değerlendirilen cihazların ödemesi tarafımızdan sağlanmaktadır. Garanti kapsamı dışında yapılacak işlemler onay alırsa tarafımızdan onay verilmez iade istenirse gönderici tarafından karşılanacaktır.

Nakliye sırasında kargo paketi hasar görmüş, ıslanmış, delinmiş, yırtılmış veya önceden açılmış ise kargo görevlisine tutanak yazdırınız ve ürünü teslim almayınız. Gerekirse tarafımıza ulaşarak konu hakkında yardım alabilirsiniz.

Servisimizden kargo yoluyla faydalanmak isteyen müşterilerimiz yukarıdaki koşulları kabul etmiş sayılır.

iDoctor Apple Servis