IDoctor Servis Politikası ve Hizmet Şartları
Bu şartlar iDoctor (ya da servis) ile Müşteri (ya da cihaz sahibi) arasında, tamirat öncesi, tamirat ve tamirat sonrası uyulması gereken kuralları belirler.
Cihazlarınızı iDoctor’dan teslim alırken teslim formunun ibraz edilmesi veya 3.şahısların cihazı teslim alabilmesi için mutlaka müşteri tarafından önceden bilgilendirme yapılmalıdır.
Teknik servisteki ürünlerin tamir adımları telefon ile bildirilmektedir. Teknik servise bırakılmasına müteakip 90 gün içinde alınmayan ürünlerden iDoctor sorumlu tutulamaz.
Garanti dışı ürünlerde, arıza tespitimiz ücretsizdir.
Cihaz yedek parça kullanılmadan tamir edilebiliyor ise de yazılım veya işçilik ücreti talep edilebilir. Tamir işlemi için yedek parça kullanılması gerekiyor ise müşteriye tamir işlemi öncesi yedek parça teklifi sunulur. Teklifin kabul edilmesi durumunda gerekli işlemler tamamlanarak müşteriye bilgi verilir. Müşteri teklifi kabul etmeyip cihazın tamir edilmesini istemez ise ücretsiz olarak cihazı iade alabilir. Tamir edilen cihazların müşteriye teslim edilmesi için arıza tespit ücreti, tamir ücreti ve varsa yedek parça ücretlerinin ödenmiş olması gerekir.
iDoctor’a bırakılan cihazın içindeki her türlü program ve verilerin sorumluluğu müşteriye aittir. Yapılan işlemler sonrasında anakartta hafıza entegresine yapılan işlem harici hafıza kaybı yaşanmamaktadır. iDoctor bazı durumlarda verilerin yedeklenmesi konusunda destek verebilir, ancak her türlü olumsuz koşul göz önünde bulundurularak bilgilerin önceden yedeklenmesinde fayda vardır. iDoctor verilerin yedeklenmesinden sorumlu olmadığı gibi yaşanabilecek veri kayıplarından da sorumlu tutulamaz.
Garanti süresi içindeki arızalı ürünlerin, teknik servisimize geliş kargo masrafı gönderen tarafından karşılanır. Teknik servisten müşteriye geri gönderim masrafı ise şirketimizce anlaşmalı kargomuzla, gönderim kabul edildiği sürece karşılanacaktır. Özel kargo talepleri karşı ödemeli olarak gönderilir. Servisimize kargo ile gönderilen cihazların nakliye ücret ödemesi firmamız tarafından sağlanmaktadır.Kargo cihazın elimize ulaştığı gün çalışıyor ve elimizde parça stoğu var ise ve sadece montaj işlemi ise aynı gün gönderilir. Anakart vs. sorunlarda azami süre 20 gündür. Yapılabileceği kesinleşmiş ve onaylanmış cihazlarda hedeflenen tamir süresi 1 saattir, azami tamir süresi 20 iş günüdür. Servis süresi boyunca yedek cihaz teminimiz bulunmamaktadır.
iDoctor Apple ürünlerinin tamir ve parça değişimlerinde alternatif, özgün çözümler sunmaktadır, ancak Resmi Apple Servisi değildir. Apple Resmi destek servisi web sitesilerine gitmek için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.
iPhone Onarımı ve Servisi - Resmi Apple Desteği
Resmi Apple Desteği - Apple Support